Onsdag

Allting gick jätte bra igår och när vi var klara for jag och lisa på frasses sen hem till mig för att planera litegran sen skjutsade jag hem henne och gick och la mig.

Imorse fick jag mig upp där vid 09.00 tiden, stolt över mig själv eftersom jag har så svårt att sova nu på kvällarna, känns som jag ska kvävas pga. förkylningen och jag skämtar int... Gjorde mig iallafall klar då sen for jag till Vickan så packade vi in vattnet i bilen och for sen för att hämta Yvve och så for vi till hästarna. Dom red och jag promenerade med Penny efter dom eftersom jag va så duktig som glöm ridhjälmen hos vickan, gr8. Penny fick iallafall röra på sig ändå, jag fick skavsår och vi båda fick se omgivning lite mer iallafall!
Bäbis ♥
Bilden är från förra sommaren i Medle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0