Onsdag

Ändå helt okej att jag inte bloggat något under hela dagen eftersom jag tagit vara på solen & värmen istället!

Hade iallafall skola idag eller ja & yvve hjälpte ingemar att skicka 3 hästar på bete sen for hela klassen för att lämna ytterligare två hästar och därefter fick vi glass från kiosken. Tog två bussen till stan och så fort jag kom hem la jag mig ute för att sola. Efter middagen for jag och lisa ner till stan för att bara chilla @ bryggan. Strax efter åtta for vi till stallet så motionerade jag penny litegran och så for vi hem till mig. Här hemma har vi mest bara pratat och skrattat i mängder åt min pappa, hahah sötpappi♥ skjussade hem lisa för ett tag sen så nu ligger jag bara i sängen men ska se oc nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0