Aldrig mer onoff!

Idag var sista gången jag köpte någonting från onoff och den saken är bannemej säker!
millis bet sönder mitt headset i 4delar, var så glad för jag skulle hämta de för jag såg hon gick in i mitt rum så tänkte hämta de innan hon skulle bita sönder de, när jag tar i de ramlar de bara delar eftersom hon redan hunnit bita sönder de i 4 delar. For till onoff och köpte ett par hörlurar som skulle funka, kom hem provade dom och man hör inte ens vad dom sjunger eller någonting. for tillbaka men där var dom bara allmänt fittiga så jag kastade bara ner dom i fickan igen och gick därifrån, huvva. dom börja säga de va fel på min mobil men de är de tammefan inte eftersom de funkar med andra hörlurar. 300spänn åt helvette, plus att jag måste köpa nytt nu och då blir de då samma gamla vanliga för 500kr & inte från onoff!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0