Fear

Igår kväll innan jag och lisa somnade såg vi filmen fear, har sett den tidigare när den gått på tv. Den är faktiskt rätt så bra ändå men får mig att tänka till riktigt mycke och jag känner nästan igen mig i filmen litegran från tidigare...
Filmen handlar iallafall om Nicole Walker som är en ganska oskyldig tonåring, bor med sin överlägsna far, Steven, hennes styvmor Laura, och hennes styvbror Toby, men hon har en rebellisk sida särskilt riktade till Steven. Vid ett rave, möter hon David McCall som sopade bort hennes fötter med sin söta, artig natur. Steven litar inte David från det ögonblick han möter honom. Han blir också arg när Nicole kränker henne utegångsförbud att tillbringa mer tid med David. Ju närmare Nicole och David blir, desto mer Steven objekt. En dag skrämmer David Nicole när han ser henne krama hennes vän, Gary. Han överfaller Gary och putar omkull Nicole på marken när hon försöker stoppa honom. Nicole slutar saker med David, hon lämnar honom. Nästa dag skickar han henne ursäkts anteckningar, men hon är rädd och förvirrad. Steven & Nicole börjar tjafsa så hon går tillbaka till David. sen händer det massa mer, men jag tycker ni helt enkelt får ta och se filmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0