Har inte orkat blogga på hela veckan.

Söndag: Kom hit till Burträsk och umgicks med vänner.
Måndag: Jobbade med matte b:n och red min häst.
Tisdag: Skola och efter skolan tog jag & amanda upp våra hästar på ridplan för att låta dom busa litegran, vart även lite löshoppning -låga hinder, få gånger.
Onsdag: Skola och hade ett nationellt prov.. senare på kvällen kom min syster och någon hon känner för att rida min häst litegran.
Torsdag: Skola och så har vi haft två nationella prov.. slutade tidigare så drog hem, städat litegran, senare for jag tillbaks till stallet så red jag och amanda ut.
Och nu har jag just kommit upp från duschen.

bjuder på en förbannat ful bild & oseriös bild,
bara för att inlägget var så tråkigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0