Råkade boka biobiljetter till sthlm..

Planerna var att se den senaste pirates of the caribbean i 3D på bio tillsammans med faster Eva och kusin Amanda men istället lyckades jag boka biljetterna till den filmen i sthlm åt mig & faster kerstin, såååå begåvat;) Jag och Kerstin fick istället byta film eftersom det var fullt på den filmen här i skeå, men filmen vi såg var faktiskt bra och Eva & Amanda var besvikna på pirates of the caribbean så kändes inte så dåligt att jag failade med biljetterna till den filmen efter att ha hört hur besvikna dom var över filmen;)

Kommentarer
Postat av: anneli

Inte gråta över spilld mjölk, dessutom såg jag den filmen på bio och den var verkligen inte så bra som jag trodde den skulle vara! :D

2011-05-24 @ 15:34:00
URL: http://mineinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0