Tisdag-Fredag

Tisdag: Skola som vanligt på travet. Efter skolan motionerade jag hästen sen tror jag det var i tisdags jakob var hos oss senare på kvällen.
Onsdag: skolaaaa, lite planering inför öppet hus. Senare på kvällen for jag ut och körde med lisa så red amanda med oss.
Torsdag: städdag på skolan uppe i stallet inför öppet hus. Senare på kvällen for jag och lisa ut i skogen för att vi skulle till ett ödehus som de inte finns någon väg till, haha..
Fredag: Skola som vanligt, alltså matte b hela dagen. Efter skolan tog jag och lisa bussen intill stan, gick och åt, satt och chilla och fixade lite grejer. Nu sitter ja hemma i stan och väntar på att maten ska bli klar sen tar jag bussen till Burträsk igen 17.20!


inga bilder på den här datorn så lägg väl ut en arkiv bild
även om ja redan lagt ut den en gång tidigare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0